اسلاید بهشت

ارائه پاورپوینت و بروشور با موضوعات متنوع دینی

اسلاید بهشت

ارائه پاورپوینت و بروشور با موضوعات متنوع دینی

اسلاید بهشت

حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) می فرمایند: إنّا غیرُ مُهمِلین لمُراعاتکم و لا ناسین لذِکرکم (همانا ما در مراعات شما کوتاهی نکرده و یاد شما را فراموش نکرده ایم)

صرفاً جهت استحضار: اسلایدها و دیگر کارهایی را که می بینید حاصل سالها حضور در فضاهای مختلف تبلیغی و ارتباط با نوجوانان، جوانان و والدین آنهاست.

نکته: بسیاری از اسلایدها به همراه متن کمکی است که بوسیله آن می توانید توضیحات بیشتر و کاملتری در رابطه به مباحث مطرح شده در اسلایدها ارائه کنید.

ضمناً: جهت استفاده بیشتر عزیزان، اسلاید ها بصورت لایه باز قرارداده شده لذا می توانید به دلخواه خود آنها را ویرایش و تنظیم نمایید.

آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۹ - ابوالفضل غینری
    عالی
  • ۱
  • ۰

توجه به شیوه های آموزشی غیرمستقیم در سنین نوجوانی که سنین تعارض و مخالفت با مراجع قدرت است از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین منظور می توان در جهت آموزش تعالیم دینی و انقلابی نیز از شیوه های غیر مستقیم همچون بازی های متعدد که با پیوست فرهنگی عرضه می شوند استفاده نمود

بازی مار و پله ارزشی از بازی هایی است که می توان بصورت یک بنر بزرگ تهیه شده و نوجوانان با حضور در هر خانه این بازی بصورت شاد و جذاب، این بازی را انجام داده و در حین انجام بازی نیز از توضیحات مربی نسبت به هر یک از تصویر آن استفاده نمایند.

تشکر: از زحمات جوانان کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) شهرستان ساری در تهیه و تنظیم این بازی سپاسگذاریم.


دانلود با حجم کمتر

دانلود با حجم زیاد (جهت تهیه بنر با کیفیت)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی